loading...
باغ و تالار مناسبات
بهزاد بازدید : 42 1400/04/27 نظرات (0)

بستن میلگردها به روش اورلپ (وصله پوششی) Lapping مدتهاست که یک روش موثر و مقرون به صرفه می باشد، اما این روش اتصال همیشه یک راه حل مناسب برای اتصال میلگرد نیست.

امروزه مهندسان روشهای دیگری را برای اتصالات میلگردها استفاده می‌کنند.

این روشها به نامهای کوپلر (وصله مکانیکی) Couplers و جوش فورجینگ یا جوشکاری (فورج کردن) Welding شناخته می‌شود.

روشهای مختلف اتصال میلگرد در یک سازه بتنی هنگامی که طول میلگرد مورد نیاز کوتاه باشد استفاده می شود.

اگر طول میلگردها بیش از اندازه طولانی شود جابجایی آن از کارخانه و تحویل آن را با مشکلاتی مواجه می کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید یک ساختمان به طول 30 متر باشد، اما میلگرد فلزی با طول 30 متر در بازار وجود ندارد.

بنابراین ما به قطعات بیشتری از میلگردهای فولادی نیاز داریم که باید برای تامین طول مورد نیاز به هم متصل شوند.

اتصالات مکانیکی نوعی از قطعات مکانیکی هستند که بین دو قطعه آرماتور قرار می گیرند و باعث می شوند که آرماتور درمحل اتصال رفتاري شبیه به یک آرماتور یکپارچه داشته باشد.

اتصالات مکانیکی آرماتورها را به صورت سر به سر به یکدیگر وصل می کنند.

این اتصال بسیاري از مزایای یک آرماتور یکپارچه را تامین می کند.

اتصالات مکانیکی تراکم آرماتور را کاهش داده و امکان بتن ریزي مطلوب را فراهم می کند.

بر اساس آیین نامه بتن ایران یک اتصال مکانیکی بسیار قوي تر و مستحکم تر از اتصال اورلپ می باشد چرا که میزان استحکام مورد نیاز براي یک اتصال مکانیکی حداقل 25 درصد بیشتر از استحکام طراحی براي اتصال اورلپ در نظر گرفته می شود.

در حال حاضر انواع اتصالات مکانیکی در شکل ها و ابعاد مختلف و بنا به نیاز مصرف کننده در بازار هاي جهانی و همچنین بازار کشور خودمان قابل دستیابی هستند.

متداول ترین اتصالات مکانیکی با بهره گیري از مدلی مشابه پیچ و مهره میلگردها را به یکدیگر متصل نموده و یک آرماتور یکپارچه ایجاد می کند.

بهزاد بازدید : 40 1400/03/09 نظرات (0)

نحوه اجرای صحیح جوشکاری سر به سر میلگرد:


از آنجایی که برای اجرای جوشکاری سر به سر میلگرد پارامتر ها و عوال بسیار زیادی تاثیرگذار می باشد در صورت استفاده از این روش در هر کجای سازه باید از قوانین و مقررات مخصوصی استفاده شود و هر لحظه کیفیت و اجرای صحیح جوش، تحت کنترل و نظارت دقیق قرار داشته باشد.

ضوابط و مقرراتی که برای اجرای این نوع جوش وجود دارد به طور کاملاً سختگیرانه تعیین شده است. به طور مثال یکی از ضوابط و مقرراتی که به وسیله مرکز تحقیقات راه و شهرسازی تعیین شده است، این است که در صورت استفاده از این روش جوشکاری، تمامی جوش ها در هر جای سازه باید به طور چشمی مورد بررسی و نظارت قرار گیرد و هیچ جوشی نادیدهگرفته نشود.

علاوه بر این، برای اطمینان بیشتر کیفیت جوش های صورت گرفته، ناظر باید از هر دویست جوش انجام شده، سی عدد از آنها را به وسیله تست التراسونیک مورد بررسی قرار دهد. این ضوابط به قدری سختگیرانه هستند که در صورت وجود یک جوش مشکل دار، ایراد آن جوش حتماً باید برطرف شود، تا جوشکاری مورد تایید قرار گیرد. و در صورتی که تعداد جوش های اشکال دار از ۲ عدد بیشتر باشد، تمامی جوش ها باید مجدد تست شوند و در طول مدت بررسی هیچ جوش جدیدی ایجاد نشود.

در صورتی که  با روش اولتراسونیک، نقصی در جوشکاری دیده شود، تنها لازم است تا جوش معیوب حذف و جوشکاری مجدد انجام شود و یا اینکه میلگرد هایی با قطر های مشابه اضافه شود.

چگونه می توان از اجرای صحیح جوشکاری سر به سر میلگرد، مطمئن شد؟


با توجه به موارد گفته شده، علی رغم اینکه این روش به طور کلی روشی غیر مطمئن و نا ایمن می باشد اما در صورت استفاده از آن تنها به وسیله تست UT می توان از اجرای صحیح آن اطمینان حاصل نمود اما متاسفانه این تست نیاز به پرداخت هزینه بسیار زیادی دارد که نشان دهنده عدم اقتصادی بودن این روش جوشکاری است.

فورجینگ یا جوش سر به سر میلگرد چیست؟ - اصفهان آهن

بهزاد بازدید : 45 1400/02/13 نظرات (0)

در این بخش تالار های تخصصی در حوزه برگزاری مراسمات ختم و خدمات ترحیم قرار داده شده است. تالار های تخصصی نزدیک بهشت زهرا و نزدیک مسجد های بنام تهران . به همراه اطلاعات تالار مانند ظرفیت تالار، آدرس، تلفن تماس و همچنین نمونه عکس های از نمای داخلی تالار ها در این بخش گذاشته شده است.

تالار رستوران vip پرشین پلازا مناسب برگزاری مراسمات ترحیم و شادی

رستوران ختم پرشین پلازا : پرشین پلازا پروژه ای ۵ ستاره در قلب اداری و تجاری خاورمیانه منطقه عباس آباد تهران در فضایی به زیر بنای ۱۳۰۰۰متر مربع واقع گردیده است این پروژه حاصل تلاش ۵ ساله همکاران ما در شرکت افق سپید پاسارگاد (سهامی خاص) می باشد که در ۲ فاز مجزا اجرا گردیده است. تلاش ما تجلی میهمان نوازی ایرانی در فضای مدرن هتل میباشد تا همچون نگینی تفاوت ارائه خدمات را برای شما میهمانان گرامی نمایان سازد بی صبرانه در انتظار دیدارتان هستیم.

تالار لوکس شاندیز پرشین پلازا

طراحی کلاسیک و زیبا در رستوران پرشین پلازا اصالت طعم را در کنار دلنوازی فضاء برای میهمانان به ارمغان می آورد. رستوران شاندیز پرشین پلازا از ابتدا روز تا پایان شب پذیرای میمانان گرامی با بوفه صبحانه و انواع غذا های ایرانی و فرنگی می باشد.

کافه رستوران پرشین پلازا

کافه رستوران زیبای پرشین پلازا ضمن بهره گیری از معماری زیبای فضای لابی هتل، داری فضای باز و سرپوشیده میباشد که برای سلیقه های متفاوت طراحی شده است. و مناسب برای برگزاری مراسم ختم نیز می باشد.
تصاویر تالار پرشین پلازا جهت برگزاری مراسم ختم 
تبلیغات اینترنتی انواع باغ و تالار مجالس در سایت ایستگاه

تالار پذیرایی شبانه روزی قصر مجلل

تالار پذیرایی ترحیم قصر مجلل: یکی از تالار های مورد تایید در نزدیکی بهشت زهرا با غذای خوب و با کیفیت.

 مجموعه تالارهای قصر مجلل با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر در چهار سالن لوکس و مجزا با پارکینگ مستقل ،وایفای رایگان ، اشپزخانه صنعتی ،کیفیت عالی و قیمت مناسب ،برنج درجه یک ایرانی ،گوشت و مرغ گرم و محیطی درخور و شایسته همشهریان گرامی 
بعنوان تالار نمونه منطقه در خدمت شماست ،ما ایمان داریم ،کیفیت عالی + قیمت مناسب = فروش بالا و سود متناسب را تضمین میکند.

تالار پذیرایی قصر مجلل
آگهی رایگان تالارها و باغ های مناسب برگزاری مراسم در سایت شهر24
بهزاد بازدید : 40 1400/01/31 نظرات (0)

عروسی‌های خلوت

کرونا مهم‌ترین اثرش را روی تعداد مهمان‌های جشن‌های عروسی گذاشت. فائزه فقط با ۲۰ نفر میهمان مراسمش را برگزار کرد و بقیه میهمانان به‌دلیل کرونا از حضور در مجلس خودداری کردند. فائزه عروسی خود را مهمانی‌ای می‌داند که با حضور خانواده خودش و همسرش برگزار شد؛ مهمانی‌ای که به اذعان او با جشن‌های عروسی مرسوم فاصله داشته است. به گفته فائزه تنها لحظات شاد مراسمش، لحظه رفتنش به خانه بخت است؛ «وقتی با ماشین گل‌زده راهی خانه بخت شدیم، در خیابان هر ماشینی که از کنارمان عبور می‌کرد با چند بوق و گفتن «مبارک باشه» مهمانمان می‌شد؛ البته به اندازه چند ثانیه توقف پشت چراغ قرمز و عبور از کنارمان.»

عروسی به سبک دهه ۶۰

عروسی‌های خانگی؛ عروسی‌هایی که به واسطه کرونا، حال و هوای دهه ۶۰ و جشن‌های آن دهه را دوباره زنده می‌کرد. اعظم، عروس خانمی است که ماه گذشته مجلس عروسی‌اش را داخل خانه مادربزرگش برگزار کرد. می‌گوید: با شرایطی که کرونا ایجاد کرد، مادربزرگم گفت که عروسی‌ام را در خانه‌اش که حیاط دارد برگزار کنیم. چون من و همسرم دخترعمه و پسر‌دایی هستیم، خانواده‌هایمان خواسته مادربزرگم را بدون هیچ حرف و حدیثی قبول کردند. داخل حیاط ریسه لامپ بستیم.
 
خانواده من و همسرم و بزرگ‌تر‌های فامیل در خانه مادربزرگم دسته‌جمعی شام خوردیم و آخر شب هم خانواده‌ها ما را تا خانه خودمان همراهی کردند. عروسی‌ای که در ذهنم داشتم نبود، اما چندان هم بد نشد. ریسه‌های لامپ داخل حیاط و چیدن چند میز داخل خانه و حیاط قشنگی‌های خاصی داشت تا جایی‌که فیلم‌بردار گفت مراسم شما یکی از قشنگ‌ترین جشن‌های عروسی است که تا به‌حال رفته‌ام.

ظهر عروسی به‌جای شب عروسی

تغییرات عروسی در عصر کرونا جدا از شیوه برگزاری عروسی، در زمان برگزاری عروسی هم تأثیرات در خور توجهی داشته است، تا جایی‌که اکنون گاهی مراسم عروسی ظهر برگزار می‌شود و مهمانان برای ناهار دعوت می‌شوند. دلیل این تغییرات، به ساعت اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ارتباط دارد. این محدودیت‌ها سبب شده است که بازگشایی تالار‌ها در مناطق زرد و آبی، با استقبال مردم برای برگزاری مراسم روبه‌رو نشود. تالار‌ها نیز با تغییر زمان برگزاری برنامه‌ها، سعی کردند این مشکل را از سر راه بردارند. در همین راستا بیشتربرنامه‌های تالار‌ها به ناهار و عصرانه تغییر یافته است.

عروسی به سبک عکاسی

مریم و ایمان یک‌سال امروز و فردا کردند تا جشن عروسی برگزار کنند. مریم یک‌سال انتظار برای برگزاری جشن را به امیدشان برای ازبین‌رفتن کرونا و برگزاری بدون دغدغه عروسی گره می‌زند. البته او در ادامه، مقصر یک‌ساله‌شدن انتظارشان برای برگزاری جشن عروسی را بلاتکلیفی مسئولان در اعلام وضعیت کرونا می‌داند و معتقد است که اگر مسئولان از روز اول اوضاع کرونا را رک و راست به مردم می‌گفتند، همه بهتر می‌توانستند برای آینده تصمیم بگیرند.
 
مریم می‌گوید: اولین بار که تاریخ عروسی را مشخص کردیم، نیمه اسفند سال گذشته بود؛ یعنی اولین روز‌های حضور کرونا در کشور. آن روز‌ها را فراموش نمی‌کنم. یادم است که مسئولان آن زمان می‌گفتند با شروع گرمی هوا کرونا تمام می‌شود. خانواده‌های ما تصمیم گرفتند که جشن عروسی را اواخر خرداد یا اوایل تیر برگزار کنند. صبر کردیم تا تابستان شروع شود. اوضاع بهتر که نشد، بدتر هم شد! تیرماه اوج کرونا در مشهد بود. بعد از یک‌سال صبر و انتظار که این ماه یا ماه بعد اوضاع بهتر می‌شود، به این نتیجه رسیده‌ایم که در همین ماه رجب فقط عکاسی داشته باشیم و بعد سر خانه و زندگی مان برویم. کل عروسی ما همین آتلیه می‌شود و تمام.

آرایشگاه از بامداد

اجرای محدودیت‌های ترافیکی به‌جز زمان فعالیت تالار‌ها روی زمان آغاز‌به‌کار آرایشگاه‌ها نیز اثر گذاشت و اکنون زمان پذیرش برای آماده‌شدن مراسم عقد و عروسی به بامداد و ساعات اولیه صبح رسیده است.
عروسی هاله ظهر برگزار شد تا مهمان‌ها بعد از صرف ناهار و عصرانه، عروس و داماد را بدون دغدغه برخورد به شروع زمان محدودیت ترافیکی راهی خانه بخت کنند. مراسم عروسی هاله، ماه گذشته و هم‌زمان با میلاد حضرت‌زهرا (س) در یکی از تالار‌های اطراف مشهد برگزار شد؛ مراسمی که به گفته او با تعداد محدود مهمان و تنها دعوت اقوام درجه‌یک مانند عمو، عمه، دایی و خاله و... برگزار شد. دعوت از مهمانان برای صرف ناهار سبب شد ساعت آماده‌شدن عروس و داماد به نیمه‌های شب و اوایل صبح کشیده شود، به نحوی‌که بسیاری از آرایشگاه‌های زنانه زمان پذیرش عروس‌ها را از ساعت ۳ یا ۴ صبح تعریف می‌کنند و در این زمان‌ها پذیرش دارند.


نسخه جدید، محضر تالار‌ها

برگزاری محدود مراسم عقد و عروسی، نوع خدمات ارائه‌شده برخی محضر‌ها را به سبک جدیدی برپایه پروتکل‌های بهداشتی دوران کرونا تغییر داده است. برخی شرکت‌های تشریفات با هماهنگی تعدادی از محضرداران، مراسم عقد را از داخل محضر به سالن‌های تشریفات کشانده‌اند، تا مشکل مردم برای دعوت مهمان و ظرفیت محدود محضر‌های ازدواج برطرف شود. شرکت‌های تشریفات با ارائه بسته‌های کامل، اعم از پذیرایی محدود عصرانه و شام در همان محل، سعی کرده‌اند دغدغه برخی خانواده‌ها درزمینه نداشتن مراسم را رفع کنند.


مراسم های عروسی پس از حضور کرونا دستخوش چه تغییراتی شده است؟
تبلیغات اینترنتی انواع باغ و تالارها در سایت شیپور

بخش‌های حذف‌شده عروسی

ماشین عروس ازجمله بخش‌هایی است که در دوران کرونا و محدود برگزارشدن جشن‌ها حذف شده است.
کارت عروسی نیز یکی دیگر از بخش‌هایی است که در عروسی‌های عصر کرونا کم‌کم به مرحله حذف نزدیک شده است و حالا کمتر خانواده‌ای برای برگزاری عروسی، کارت عروسی چاپ می‌کند. حالا خانواده‌ها با تهیه یک کارت دیجیتال و دعوت ازطریق پیام‌رسان‌های مجازی، نحوه برگزاری مراسم جشن عروسی را به اطلاع دوستان و اقوام می‌رسانند.

بخش سلف‌سرویس جشن‌ها، از دیگر حذفی‌های مراسم عروسی در عصر کروناست و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دیگر خبری از سلف‌سرویس و پذیرایی میوه و شیرینی با شارژ مجدد سر میز نیست. برای پذیرایی، میوه و شیرینی داخل بسته‌های آماده قرار می‌گیرد با این هدف که تاحدممکن بهداشتی باشد.


معرفی انواع باغ و تالار در بخش آگهی رایگان شهر24
بهزاد بازدید : 53 1400/01/16 نظرات (0)

طرح توجیهی می‌تواند شامل موضوعات متنوعی باشد که بر روی کسب‌وکار جدید شما تأثیر می‌گذارند، اما موضوعات مورد بررسی اغلب در یک یا چند دسته‌ از موارد زیر قرار دارند:


اقتصادی

شرایط اقتصادی زمان حال و آینده را که می‌تواند بر توانایی بازار یا تمایل به خرید محصولات یا خدمات شما تأثیر‌گذار باشد، در کنار هر منبع اولیه‌ی جریان نقدی در نظر داشته باشید.

تکنیکی

آیا تکنولوژی به‌خصوصی را که شروع کار شما به آن وابسته است در اختیار دارید؟

عملیاتی

آیا به یک ویترین فروشگاهی برای معرفی محصول‌‌تان نیاز دارید؟ کارکنان؟ سربرگ شرکت؟ هزینه‌ی تمام کارهای عملیاتی‌ کسب‌وکارتان را یادداشت نمایید.

قانونی

این مورد برای بررسی امتیازها و حقوق ثبت‌شده‌ی قانونی، کپی‌رایت، یا دیگر انحصاراتی است که ممکن است ایده‌ی شما را تحت تأثیر قرار گیرد.

برنامه‌‌ی زمان‌بندی

اگر قرار است محصول‌تان را برای فصل خاصی یا پیش از یک رخداد تولید کنید، حتما باید این محدودیت زمانی را در برنامه‌ی کاری‌تان لحاظ نمایید.

طرح توجیهی چیست گزارش‌ دهی طرح توجیهی

استفاده از پرسشنامه برای پیدا کردن قابلیت عرضه در بازار

پرسشنامه‌ها ابزاری بسیار دقیق و معتبر برای یافتن عادات خرید گذشته و آینده، آگاهی از برند، و ترجیحات ویژگی (feature preferences) هستند. اگر بتوانید به هر بخشی از بازار هدف‌تان دسترسی پیدا کنید و از آنها سؤال بپرسید، به اطلاعات دقیق و متمایزی درباره‌ی مخاطبان‌ خاص‌تان دست پیدا می‌کنید و این اطلاعات تفاوت عمده‌ای در نحوه‌ی برگزاری کمپین‌های بازاریابی شما دارد.

شما باید به سراغ بازار هدف‌تان بروید تا هرچه بیشتر درباره‌ی مردمی بیاموزید که امیدوارید برای داشتن محصول یا خدمات شما پول پرداخت کنند؛ و بدون شک پرسشنامه‌ها بهترین ابزار انجام این کار میباشند.

جمع‌آوری اطلاعات مشتریان احتمالی‌ با استفاده از پرسشنامه‌ ممکن است نارضایتی آنها از محصول یا ویژگی خاصی را نمایان کند که شما می‌توانید از آن برای تغییر چشم‌انداز توجیه‌پذیری طرح‌تان، از وضعیت غیرقابل قبول به وضعیت مثبت، بهره مند شوید.


بهزاد بازدید : 66 1399/12/16 نظرات (0)

مراسم عروسی از نظر خیلی‌ها مهم‌ترین مراسم و اتفاقی است که در زندگی آنها می‌افتد. 

عروس و دامادها براساس همین اعتقاد همه تلاش خود را می‌کنند تا این مراسم به بهترین شکل ممکن و هماهنگ

 با بودجه آنها برگزار نمایند. مهم‌ترین قسمت این مراسم انتخاب محل مناسب برای برگزاری آن است. 

در قدیم این امر ساده‌تر بود و البته خانه‌ها خیلی بزرگ‌تر بودند و مراسم در خانه ها برپا میگشت. 

ولی این روزها کمتر کسی حاضر است این کار را بکند و حتی اگر خانه بزرگی هم داشته باشد، 

دردسر این کار را به جان نمی خرد. سپردن برگزاری مراسم عروسی به خدمات مجالس یا تشریفات مجالس عروسی یعنی

 اینکه مسئولیت بسیاری از کارها از عهده شما خارج و به گردن آنها می‌افتد. البته انتخاب باغ و 

سالن عروسی یا تالار خود مقوله‌ای جداگانه است که در ادامه نکاتی را جمع کردیم، باشد که شما را در انتخاب یاری میرساندتشریفات عروسی ملل

باغ عروسی یا تالار؟

 بهتر است در زمان اجاره تالار یا سالن عروسی به فصل نیز توجه کنید. 

انتخاب باغ عروسی برای فصل‌های بهار و تابستان لذت بخش‌تر می باشد. 

اما تالارها با داشتن سیستم گرمایش و سرمایش مناسب در هر چهار فصل امکانات لازم را دارند. 

باغ‌ها معمولاً در خارج شهر هستند و سالن‌ها در داخل شهر. طی کردن مسافت طولانی برای رسیدن به محل برای مهمانان

 گاهی سخت خواهد بود. خارج شهر ترافیک ندارد، ولی پیدا کردن مکان برای مهمانان گاهی با سردرگمی همراه می باشد

 که با دادن کروکی به آنها این مشکل رفع می‌شود. ولی مشکل تالارهای داخل شهر نیز ترافیک خیابان‌ها است

 که در انتخاب تالار باید مد نظر قرار بگیرد. چه باغ را برای خودتان در نظر می‌گیرید چه تالار، به محل پارک ماشین مهمانان

 نیز بیاندیشید. مهم است که غذا در این شب خاطره‌انگیز برای مهمانان درست سرو گردد. 

یکی از مواردی که در اجاره باغ باید به آن فکر کنید، مسئله گرم ماندن غذا است. حتماً این مورد را در نظر داشته باشید 

که اگر لازم شد غذا را گرم نمایند. با انتخاب تالار دیگر مشکلی در این مورد نخواهید داشت، چون در فضای باز غذا سریع سرد

 می‌شود. تأمین برق مورد نیاز مکان شما بسیار مهم است. اگر خودتان باغی را برای این کار در نظر گرفته‌اید، 

مطمئن باشید که این مکان قادر به تأمین برق چراغانی‌ها و گروه موسیقی خواهد بود.

 اجاره موتور برق فکر خوبی است. حتماً اگر قرار است در یک باغ مراسم خود را برگزار نمایید به وضعیت هوا

 نیز توجه داشته باشید، باریدن باران و وزیدن باد می‌تواند مراسم را به کل به هم بزند. 

برخی باغ‌ها برای رفع مشکل سرما در زمستان سالن سرپوشیده دارند که البته شما باید هزینه‌ای که صرف گرم کردن

 این فضا می‌شود را پرداخت کنید که شاید هزینه اضافی باشد. مسئله مهم دیگر در انتخاب باغ یا تالار که باید مد نظر داشت

 هزینه ورودی است. برای اجاره باغ‌ها باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. اگر از نظر مالی مشکل دارید، 

در انتخاب باغ محدود خواهید شد. کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها در تالار به دلیل بسته بودن فضا و نورپردازی محیط بهتر از فضای باز

 خواهد بود. در فضای باز به خصوص وقتی هوا تاریک شده است باید منتظر پایین آمدن کیفیت عکس‌ها باشید. 

مزیت دیگر تالار داشتن مکانی جدا برای خانم‌ها و آقایان است، ولی باغ‌ها این امکان را ندارند. 

با وجود شرایط و تفاوت‌های کلی که بین باغ و تالار برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارد، 

در تالار پذیرایی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی اجرای همه برنامه‌ها دقیق‌تر از باغ میباشد. اگر تعداد مهمانانتان زیاد نیستند،

 انتخاب تالار برای شما از نظر هزینه بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. در این موارد باغ هزینه‌هایی اضافی متحمل شما خواهد کرد.

 بسته بودن فضای تالار عروسی کمک می‌کند تا خدمات بهتر و شکیل‌تر به مهمانان ارائه شود، 

در صورتی که باز بودن فضای باغ این امکان را از برگزارکنندگان خدمات مجالس می‌گیرد.

‌ باغ یا تالار پذیرایی؛ کجا عروسی بگیریم؟ | چطور

باغ عروسی دارای مزایا و معایب خاصی نسبت به تالار عروسی می باشد. از مزایای باغ تالار ها این است

 که میتوانند هم در قسمت باغ و هم در قسمت تالار مراسم را برگزار نموده و شب خاطره انگیزی را رقم بزنند.

 اما تالار های عروسی و تالار های تشریفاتی معمولا در مرکز شهر ها و در داخل بافت شهری بوده و از فضای باز کمتری

 بهره میبرند. البته این درون شهر بودن از طرف دیگر یک مزیت برای تالار های عروسی و تالار های تشریفاتی محسوب می شود

 چرا که دارای دسترسی بهتر و آسانتری برای مهمانان بوده و باغ های عروسی معمولا فاصله زیادی از مناطق مسکونی شهری دارند.

بهزاد بازدید : 58 1399/11/29 نظرات (0)


عوامل تاثیرگذار بر قیمت و هزینه تالار عروسی
دکوراسیون و ویژگی‌های تزئینی

بیش‌تر هزینه تالارهای عروسی صرف دکوراسیون، ادوات، لوازم تزئینی و وسایل رفاهی می‌شود. در انتخاب تالار عروسی به دکوراسیون و ویژگی‌های ظاهری آن توجه کنید، اگر چندان به محل پرتجمل نیازی ندارید، بدانید که با انتخاب یک مکان دیگر با تاکید بر خدمات پذیرایی، هزینه‌های خود را به شدت کاهش میدهید.


قیمت و هزینه تالارهای عروسی و باغ تالارها در تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مجالس به سایت شهر24 مراجعه کنید

دوره زمانی و تقارن با مناسبت‌ها
پس از دکوراسیون، مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر هزینه تالارهای عروسی و باغ تالارها در انتخاب زمان برگزاری مراسم عروسی است. هرچه زمان مناسب‌تری را انتخاب کرده باشید، باید هزینه بیش‌تری پرداخت کنید.


آخر هفته‌ها درخواست بیش‌تری برای برگزاری مراسم می‌شود. از طرف دیگر، مناسب‌هایی مانند اعیاد هم مطالبه بالایی دارند. نکته دیگر، زمان فصلی سال است، در بهار و تابستان به دلیل نبود مشکلات سرمای هوا و بارش، باغ تالارها و تالارهای عروسی، صف رزرو طولانی‌تری دارند، فصل پاییز هم تا حدی به همین شکل است، اما قیمت رزرو تالار در زمستان به مراتب ارزان‌تر خواهد شد.


مکان تالار عروسی
موقعیت جغرافیایی صرف نظر از خدمات درون تالار بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. برگزاری در شمال و غرب تهران گران‌تر از شرق است. نمونه تالارهایی هم در حاشیه شهر قرار دارند، که از قیمت به صرفه‌تری برخوردار هستند. البته باید محلی نزدیک به محل سکونت بیش‎‌تر میهمانان انتخاب شود.


مساحت و ظرفیت تالار
با بررسی تعداد میهمانان، تالار عروسی با ظرفیت کافی را انتخاب کنید. رزرو تالار با  ظرفیت بیش از نیاز، موجب فاصله افتادن میان میهمانان می‌شود. نوع برنامه‌های عروسی خود را بررسی کنید. اگر فعالیت‌های عروسی پییچیده ندارید، موارد با مساحت کم‌تر به صرفه‌تر خواهد بود.


نوع و تعداد غذا میهمانان
هر چه تعداد میهمانان و تنوع غذایی بیش‌تر باشد، هزینه بیش‌تری را متحمل خواهید شد. در تنوع غذا زیاده‌روی نکنید و بدانید که میهمانان به تعداد کم بسنده می‌کنند. در مورد منوی غذا و نحوه انتخاب مواد غذایی برای کاهش هزینه تحقیق کنید. همچنین با افزودن فعالیت‌های دیگر عروسی از زمان و توجه به غذا بکاهید.

میوه، شربت و خوراک‌های جانبی
هزینه میوه و شربت چندان کم‌تر از خوراک اصلی نیست و باید در نکات تهیه غذا به میوه و شربت هم توجه گردد.


موسیقی و خدمات تفریحی جشن
حضور دی‌جی موسیقی می‌تواند از 3 تا 10 میلیون تومان هزینه‌ داشته باشد. حضور نوازندگان و گروه خوانندگی‌ هم به مراتب هزینه‌برتر است. اگر چندان به نکات ریز اجرا موسیقی اهمیتی نمی‌دهید، از یک پخش کننده ساده موسیقی با فهرست موسیقی از پیش شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید.


پارکینگ و مدیریت لوازم
مدیریت لوازم، بایگانی و امانت آن‌ها تا پایان جشن عروسی و ارائه خدمات پارکینگ، نیاز به خدمات پرسنلی دارد. ممکن است یک تالار این خدمات را به صورت پیش‌فرض جزو هزینه کل بداند، اما تالار دیگر هزینه جانبی برای پارکینگ بگیرد.


خدمات پرسنلی
بررسی کنید، که فعالیت‌های پرسنل یا نیروی خدماتی در محل جشن هزینه اضافی دارد یا نه، حداقل هزینه این خدمات می‌تواند انعام باشد، اما ممکن است هر گونه خدمات جانبی و حضور مازاد، هزینه بیش‌تری دارد.




بهزاد بازدید : 75 1399/11/16 نظرات (0)

راه اندازی تشریفات مجالس

راه اندازی تشریفات مجالس چگونه است؟

راه اندازی تشریفات مجالس یکی از کسب و کار هایی است که از گردش مالی بالایی برخوردار است، در سال های اخیر و با رونق گرفتن برگزاری مراسم در باغ ها راه اندازی تشریفات مجالس با چالش هایی مواجه شده اما همچنان طرفداران زیادی دارد.

دراین گزارش با راه اندازی تشریفات مجالس و چالش های آن آشنا خواهید شد.

پیش از راه اندازی تشریفات مجالس پیشنهاد می کنیم این گزارش را تا انتها مطالعه کنید.

کسب و کار راه انداز تشریفات مجالس

امروزه راه اندازی تشریفات مجالس بایک چالش و تحول عظیم روبرو شده است بنابراین پیش از هر اقدامی لازم است در خصوص این کسب و کار به میزان لازم مطالعه کنید.

در گذشته تشریفات مجالس چندان مورد استقبال عمومی مواجه نبود و مردم ترجیح می دادند خودشان مراسم را برنامه ریزی و اجرا کنند، تنها اشخاص خاص و بسیار ثروتمند بودند که برای استخدام تشریفات مجالس جهت برگزاری مراسم و مجالس خود اقدام می کردند اما به مرور زمان و با شکل گیری زندگی مدرن تشریفات مجالس جای خود را در زندگی قشر متوسط جامعه باز کرد و راه اندازی تشریفات مجالس به یک کسب و کار مرسوم تبدیل شد.

تفسیر تشریفات مجالس

پیش از راه اندازی تشریفات مجالس لازم است تفسیر مشخصی از تشریفات مجالس و خدماتی که قرار است به مشتریان خود ارائه دهید داشته باشید.

بسیاری افراد راه انداز تشریفات مراسم را با افتتاح تالار عروسی و یا رستوران اشتباه می گیرند در حالی که راه اندازی تشریفات مجالس یک حرفه مجزا است که باید در آن خدمات متنوع و متمایزی را به مشتریان خود ارائه دهید.

راه اندازی تشریفات مجالس در کنار نیاز به سرمایه به علم و آگاهی نیازدارد.

مشخص کردن مشتریان خود

دراین مرحله از راه اندازی تشریفات مجالس باید مشتریانی که قرار است به ایشان خدمات ارائه کنید انتخاب کنید. به عبارت دیگر مشخص کردن بازار مشتریان هدف که متناسب با آن بتوانید به آن ها خدمات ارائه کنید بسیار مهم است.

اگر می خواهید راه اندازی تشریفات مجالس برای مشتریان خاص که از ثروت بالایی برخوردار هستند صورت بگیرد،باید خدمات لاکچری و ویژه ارائه کنید اما اگر می خواهید عموم متوسط جامعه را پوشش دهید باید انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید و بتوانید با سطح درآمد های مختلف مراسم متفاوتی را برگزار کنید.

دریافت مجوز های لازم

دریافت مجوزهای لازم از مراجع دارای صلاحیت گام بعدی است که باید جهت راه اندازی تشریفات مجالس طی کنید.

این کار ممکن است اندکی زمان ببرید اما برای اینکه بتوانید به راحتی کارکنید باید حتما این مرحله را طی کنید.

به این ترتیب مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت و موفق تر عمل خواهید کرد.

عقد قرارداد با شرکت ها

دراین مرحله لازم است برای راه اندازی تشریفات مجالس با شرکت هایی که خدمات مرتبط با مراسم ازدواج را برگزار می کنند وارد مذاکره شوید و با آن ها قرارداد امضا کنید به این ترتیب می توانید آن ها را در لیست خدماتی که به مشتریان خود معرفی می کنید قرار دهید و به سرعت در مسیر موفقیت گام بردارید.

جذب مشتری و تبلیغات

درا ین مرحله لازم است خود را به عموم مردم و زوج های جوان معرفی کنید، انتخاب کانال های تبلیغاتی مناسب کاری است که باید در این مرحله انجام دهید.

این فرآیند یک پروسه مهم و کاملا تخصصی است که در این مسیر لازم است از نظرات کارشناسان بازاریابی استفاده کنید به این ترتیب موفق تر خواهید بود.

تجربه ثابت کرده تبلیغات و بازاریابی نقش مهمی در راه اندازی تشریفات مجالس برعهده دارد.

راه اندازی تشریفات مجالس می تواند کسب و کار آینده شما باشد به شرطی که اصول و قواعد آن را رعایت کنید و به درستی در این مسیر گام بردارید.

تشریفات مجالس یکی از کسب و کار های مورد نیاز مردم است که علاوه بر برگزاری مراسم ازدواج می تواند جشن های تولد، سالگرد ها و مراسم مختلفی را پوشش دهد.


اگر باغ و تالار مناسب جهت برگزاری انواع مراسم های عروسی دارید  آگهی رایگان خود را در سایت شهر۲۴ ثبت کنید

بهزاد بازدید : 73 1399/11/08 نظرات (0)

ابتدا باید ذکر کرد که هزینه رزرو تالار و تشریفات عروسی در شهر تهران کمی گران‌تر از دیگر مراکز استان و شهرستان‌ها است. نکته دیگر، تنوع قیمت بر اساس منطقه تالار یا حاشیه شهر بودن است. به هر حال خرید نوبت تالارهای عروسی از مهم‌ترین اقدامات جشن عروسی است، چرا که بیش‌تر فعالیت‌های شب عروسی در این مکان اتفاق می‌افتند و باید آگاهی کاملی از شرایط و عوامل تاثیرگذار بر هزینه تالارهای عروسی داشته باشید.

شهر۲۴ به عنوان مرجع خدمات عروسی با تحقیق کامل از شرایط استفاده از خدمات تالار عروسی، شما را با تمامی جوانب و هزینه‎‌های خرید نوبت تالارهای عروسی آشنا خواهد کرد.

مزیای استفاده از یک خدمات مجالس و تشریفات عروسی خوب

اینکه شما چه نوع خدماتی را برای مراسم عروسی خود در نظر گرفته اید ممکنه است بعضی از آن به سلیقه و تفکر شما مربوط شود. ممن است برخی از مردم تمایل داشت باشند که مراسم عروسی خود را در یا باغ تالار برگزار کنند یا از خدمات تالار عروسی را گزاف و نامناسب برای افراد با بودجه کم دیده شود، اما مزیت‌هایی مانند برنامه‌ریزی صحیح، برون‌کاری مشغله‌های ذهنی به افراد متخصص و تنوع خدمات قابل استفاده از یک خدمات‌دهنده، تالارهای عروسی را بهترین مکان برای سپری کردن شب عروسی تبدیل می‌کنند.

درست است، هزینه برگزاری جشن عروسی در تالارها و باغ تالارها به خصوص در شهر تهران می‌تواند تا چند صد میلیون هم پیش برود، اما نگران نباشید، بیش‌تر این هزینه‌ها به خاطر موارد تجملاتی یا عدم انتخاب تالار مناسب است، که با بررسی و تحقیق بهترین تالارهای عروسی تهران می‌توانید تا میلیون‌ها تومان در هزینه تالارهای عروسی در سال 99 صرفه‌جویی کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت و هزینه تالارها و تشریفات مجالس

دکوراسیون و ویژگی‌های تزئینی

بیش‌تر هزینه تالارهای عروسی صرف دکوراسیون، ادوات، لوازم تزئینی و وسایل رفاهی و تشریفات حاشیه ای می‌شود. در انتخاب یک مکان مناسب مثل تالار عروسی یا باغ تالار به دکوراسیون و ویژگی‌های ظاهری آن توجه کنید، اگر چندان به محل پرتجمل نیازی ندارید، بدانید که با انتخاب یک مکان دیگر با تاکید بر خدمات پذیرایی، هزینه‌های خود را به شدت کاهش خواهید داد.

یکی از راه های مناسب جهت کم کردن هزینه های عقد و نازمدی استفاده از دفاتر ازدواج است که دارای سالن های عقد اختصاصی هستند. در صورتی که مهمانان شما کم است می توانید با یکی از دفاتر که دارای سالن عقد اختصاصی و ویژه هستند صحبت کنید تا مراسم عقد مختصری را در فضایی که در ذاختیار دارند برگزار نمایید.


دوره زمانی و تقارن با مناسبت‌ها

پس از دکوراسیون، مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر هزینه تالارهای عروسی و باغ عروسی در انتخاب زمان برگزاری مراسم عروسی است. هرچه زمان مناسب‌تری را انتخاب کرده باشید، باید هزینه بیش‌تری پرداخت کنید.

آخر هفته‌ها درخواست بیش‌تری برای برگزاری مراسم می‌شود. از طرف دیگر، مناسب‌هایی مانند اعیاد هم مطالبه بالایی دارند. نکته دیگر، زمان فصلی سال است، در بهار و تابستان به دلیل نبود مشکلات سرمای هوا و بارش، باغ تالارها و تالارهای عروسی، صف رزرو طولانی‌تری دارند، فصل پاییز هم تا حدی به همین شکل است، اما قیمت رزرو تالار در زمستان به مراتب ارزان‌تر می‌شود.

مکان تالار عروسی

موقعیت جغرافیایی صرف نظر از خدمات درون تالار بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. برگزاری در شمال و غرب تهران گران‌تر از شرق است. نمونه تالارهایی هم در حاشیه شهر قرار دارند، که از قیمت به صرفه‌تری برخوردار هستند. البته باید محلی نزدیک به محل سکونت بیش‎‌تر میهمانان انتخاب شود.

مساحت و ظرفیت تالار

با بررسی تعداد میهمانان، تالار عروسی با ظرفیت کافی را انتخاب کنید. رزرو تالار با  ظرفیت بیش از نیاز، موجب فاصله افتادن میان میهمانان می‌شود. نوع برنامه‌های عروسی خود را بررسی کنید. اگر فعالیت‌های عروسی پییچیده ندارید، موارد با مساحت کم‌تر به صرفه‌تر خواهد بود.

نوع و تعداد غذا میهمانان

هر چه تعداد میهمانان و تنوع غذایی بیش‌تر باشد، هزینه بیش‌تری را متحمل خواهید شد. در تنوع غذا زیاده‌روی نکنید و بدانید که میهمانان به تعداد کم بسنده می‌کنند. در مورد منوی غذا برای کاهش هزینه تحقیق کنید. همچنین با افزودن فعالیت‌های دیگر عروسی از زمان و توجه به غذا بکاهید.


میوه، شربت و خوراک‌های جانبی

هزینه میوه و شربت چندان کم‌تر از خوراک اصلی نیست و باید در نکات تهیه غذا به میوه و شربت هم توجه شود.

موسیقی و خدمات تفریحی جشن و تشریفات عروسی

حضور دی‌جی موسیقی می‌تواند از 3 تا 10 میلیون تومان هزینه‌ داشته باشد. حضور نوازندگان و گروه خوانندگی‌ هم به مراتب هزینه‌برتر است. اگر چندان به نکات ریز اجرا موسیقی اهمیتی نمی‌دهید، از یک پخش کننده ساده موسیقی با فهرست موسیقی از پیش شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید.

پارکینگ و مدیریت لوازم

مدیریت لوازم، بایگانی و امانت آن‌ها تا پایان جشن عروسی و ارائه خدمات پارکینگ، نیاز به خدمات پرسنلی دارد. ممکن است یک تالار این خدمات را به صورت پیش‌فرض جزو هزینه کل بداند، اما تالار دیگر هزینه جانبی برای پارکینگ بگیرد.

اگر باغ و تالار مناسب جهت برگزاری انواع مراسم های عروسی دارید  آگهی رایگان خود را در سایت شهر۲۴ ثبت کنید

بهزاد بازدید : 72 1399/10/28 نظرات (0)


خدمات مجالس عروسی کمک می کند که مراسم شما بدون استرس راحت تر انجام شود. شیوه برگزاری مراسم عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میزبان سعی می کند رضایت مهمان ها را کسب کند و به مهمانان اوقات خوب و خوشی را بگذرانند. کیفیت و نحوه اجرای خدمات مجالس بسیار مهم است که می توانید با انتخاب بهترین تیم تشریفات عروسی تجربه ای فرموش نشدنی در روز مراسمتان داشته باشید .


تشریفات عروسی
برای ارائه خدمات مجالس نیروهای مجرب و حرفه ای در اختیار داریم. تجهیزات و کترینگ برای برگزاری مراسمات وجود دارد. صحنه های چشم نوازی را با ارائه خدمات مجالس به شما تقدیم خواهیم کرد. جشن تولد، سالگرد ازدواج، مراسم عقد و عروسی از جمله مراسم هایی هستند که خدمات مجالس ما شامل حال آن ها خواهد شد.برای هر یک از این خدمات منویی در نظر گرفته شده است که با توجه به هزینه ای که برای این منظور در نظر گرفته اید می توانید انتخاب خود را داشته باشید. سابقه کاری و مهارت پرسنل ما در ارائه خدمات مجالس عروسی از گزینه های مثبت می باشد.



منوهای تشریفات مجالس
برای اینکه مراسم خود را باشکوه برگزار کنید طیفی از اتتخابات را در نظر گرفته ایم. در منوها انوع غذاها، آب میوه طبیعی، دسر و نوشیدنی گرم و سرد، کافی شاپ، آتش بازی، میوه آرایی، فینگرفود، گل آرایی، سفره خانه سنتی، عصرانه و جایگاه های عروس و داماد قرار دارد. که بر حسب سلیقه می توانید هر کدام را انتخاب کنید. تجهیزات مدرن عکاسی و فیلمبرداری را نیز به شما ارائه خواهیم داد.



برگزاری جشن ها و مهمانی ها
ممکن است به دلایل مختلفی مثلا جهت جشن های قبل و بعد از عروسی، پذیرایی عصرانه یا دیگر موضوعات تصمیم به برگزاری مهمانی داشته باشید. به طبع هر چه مهمانی کوچک تر باشد هزینه خدمات مجالس آن کمتر خواهد شد، اما اگر جشن بزرگ تر باشد باید هزینه بیشتری برای آن در نظر بگیرید. با توجه به نوع مهمانی و تعداد شرکت کنندگان می توانید از خدمات مجالس ما بهره مند شوید تا بتوانید رضایت مهمان هایتان را به دست آورید.



عکاسی و فیلمبرداری در جشن عروسی
کیفیت عکاسی و فیلمبرداری در مراسم و جشن ها معقوله مهمی است که در خدمات مجالس ما به آن توجه بسیاری شده است. امکانات پیشرفته در این زمینه باعث شده است بتوانیم فیلم ها و عکس های با کیفیت تری از مراسم ارائه دهیم. دوربین های پرو جیپ، هلی کم، اسلایدر، HD و Full HD که در اختیار داریم به صورت فوق حرفه ای این امر را انجام می دهند.همچنین اگر تمایل به داشتن کلیپ و آلبوم دیجیتال از مراسم عروسی خود داشتید آن ها را آماده خواهیم کرد. تهیه کلیپ از مکان های دل انگیز چه در ایران و چه در خارج از ایران امکان پذیر خواهد بود و می توانید آن را در شب عروسی خود به نمایش بگذارید.


آلبوم دیجیتال نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی صحافی می شود. پرسنلی که عکاسی و فیلمبرداری از مجالس را بر عهده دارند در این زمینه سال ها سابقه دارند و از تخصص برخوردارند، بطوریکه می توانند بهترین لحظات را به خوبی ثبت کنند.


برگزاری مراسم جشن عروسی
جشن عروسی بهترین روز به یاد ماندنی ترین روز برای هر شخص است. توجه به تمام نیازهای مهمان ها در این روز از اهمیت برخوردار است. خدمات مجالس عروسی بسیار متنوع خواهد بود که بر حسب سلیقه و بودجه انتخاب خواهد شد.


تعداد مهمان ها و زمان جشن عروسی نیز بر نوع خدمات تاثیر گذار هستند. خدمات مورد نیاز عروس و داماد مثل آرایشگاه عروس، گل و ماشین عروس نیز به زوج ها ارائه خواهد شد. دیزاین میز شام و پذیرایی از موارد قابل توجه در این روز است. عکاسی و فیلمبرداری، نورپردازی و دکوراسیون محل نشستن عروس و داماد از اهمیت زیادی برخوردار هستند که همه این ها را با بالاترین کیفیت به شما عرضه می کنیم.

 


اجاره باغ عروسی
عده زیادی از افراد به برگزاری مراسمات خود در باغ تمایل نشان می دهند و آن را محلی مناسب برای جشن خود می دانند. ما با در دست داشتن انواع باغ های عروسی در تمامی نقاط که امکانات متنوعی دارند آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.فصلی که می خواهید جشن خود را در باغ برگزار کنید در هزینه آن تاثیرگذار خواهد بود. امکانات، موزیک، تعداد مهمان ها و خوش مسیر بودن باغ نیز در میزان قیمت موثرند. با ارائه خدمات مجالس در باغ عروسی می توانیم لحظات خوشی را برای مهمان هایتان ایجاد کنیم.



طراحی و چیدمان مجلس عروسی
جایگاه عروس و داماد مورد توجه مهمان ها قرار می گیرد و دکوراسیون آن از اهمیت برخوردار است. با طراحی مدرن و حرفه ای این جایگاه، بخش مهمی از مراسم شما انجام خواهد شد.دیزاین ورودی مجلس از دیگر خدمات مجالس عروسی است که با گل آرایی می توان آن را زیباتر کرد و تجهیزات خاصی که برای این منظور داریم را برای زیبایی آن به کار خواهیم برد. استفاده از هنر شمع آرایی روی میز مهمان ها، ورودی عروس و داماد و در جایگاه عروس می تواند نمای زیبایی به مراسم ببخشد.دقت داشته باشید که بین میز و صندلی و دیگر امکانات مجلس تناسب وجود داشته باشد و از میز و صندلی شیک برای این مظور استفاده کنید. خدمات مجالس ما می تواند بهترین دکوراسیون و دیزاین را با بهترین قیمت در قسمت های مختلف یک مراسم به شما ارائه کند.



استفاده از سفره عقد در مراسم عروسی
برخی از افراد تمایل دارند که در مراسم عروسی شان سفره عقد قرار داده شود. خدمات مجالس عروسی این امکان را برای این عزیزان فراهم کرده است تا زیباترین سفره عقد را به همراه نقل و گل، کله قند و شاخه نبات داشته باشند. برای این منظور افراد ماهر در سفره آرایی و گل آرایی را به کار گرفته ایم تا بهترین تشریفات مجالس را در این زمینه ارائه دهیم و سفره عقدی متناسب با جایگاه عروس و داماد تقدیم کنیم.


تشریفات آرشیدا


پذیرایی از میهمانان در مجالس
بخش ویژه هر مراسم عروسی پذیرایی است. در این زمینه منوهای بی شماری چه در بخش غذا و چه بخش شیرینی و دسر به شما ارائه می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. پذیرایی از مهمان ها به صورت کاملا حرفه ای و در جمعی خانوادگی برای شما ارائه خواهد شد.با سپردن خدمات مجالس خود به ما می توانید اطمینان داشته باشید که لحظات خاطره انگیزی برا ی عروس و داماد و مهمان هایشان فراهم می کنیم. در منوهای پذیرایی سالاد، کیک، فینگرفود، میوه و غذا وجود دارد. با توجه به بودجه ای که برای این منظور درنظر گرفته اید می نوانید انتخاب های متنوعی داشته باشید.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


بهزاد بازدید : 75 1399/10/24 نظرات (0)


اگر فصل زمستان را برای جشن گرفتن مراسم ازدواج تان انتخاب کرده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم چون قرار است در یکی از رمانتیک‌ترین ایام سال به خانه بخت بروید و البته کلی هم فرصت دارید تا این مراسم را تبدیل به یک جشن به یادماندنی کنید. دوست دارید بدانید چطور؟ این ایده‌های زمستانی را از دست ندهید:

کت خز هم در هنگام عکاسی در فضای باز شما را گرم گرم نگه می‌دارد و هم در عکس جلوه‌ای لوکس و منحصربه فرد دارد



در یک مراسم عروسی زمستانی آرایش شما باید کاملا مشخص باشد و حتی کمی توی چشم بزند. رژلب قرمز پررنگ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تکمیل آرایش صورت در چنین فصلی است.


به فکرتان رسیده که برای گرفتن عکس‌های عروسی‌تان سری هم به پیست اسکی بزنید؟ اگرنه، بهتر است تا دیر نشده در این خصوص تجدید نظر کنید.


اگر از آن دسته عروس‌خانم‌ها و آقادامادهای خوش‌شانسی هستید که در روز عروسی‌شان برف می‌بارد، این نما را برای ثبت مهم‌ترین روز زندگی‌تان از دست ندهید.

شمع‌هایی که در میان انواع دانه‌های انار یا زغال‌اخته یا توت قرار گرفته و با گل‌های خشک تزئین شده، جلوه‌ای متفاوت به میزهای پذیرایی می‌دهد.


نورپردازی آبی انتخابی عالی برای عروسی‌های زمستانی است که حال و هوای مراسم را با فصل هماهنگ‌تر می‌کند.


کوزه‌های سفیدرنگی که با گل‌های عروس پرشده‌اند می‌توانند زینت‌بخش میزهای پذیرایی در جشن عروسی زمستانی شما باشند.


چیدمانی از گلدان‌های بلند و کوتاه که با گل های رز قرمز پر شده‌اند، برای عروسی‌های زمستانی کاملا مناسبند.




برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید





بهزاد بازدید : 39 1399/09/03 نظرات (0)

خدمات مجالس :ویژگی های یک باغ تالار خوب

نتخاب یک باغ تالار خوب برای مراسم عروسی یا مهمانی ها همیشه جزو ویژگی های اصلی هر مراسمی است که باید به آن توجه کنیم. انتخاب یک باغ تالار با ویژگی های مناسب و خوب که بتواند بسیاری از نیازهای یک مراسم عروسی را برطرف کند بسیار مهم است. برای پیدا کردن یک باغ تالار باید قبل از آن با یک خدمات مجالس و تشریفات عروسی هماهنگ کنیم و بتوانیم با استفاده از مشاوره هایی که آنها برای یک باغ تالار خوب میدهند چیست و باید از هر لحاظ نسبت به شرایطی که شما دارید نزدیک باشد.
یکی از نکات مهم در ایجاد مهمانی بزرگ و مجلل عروسی انتخاب تالار یا باغ مناسب می باشد. تشریفات عروسی از جمله مسائل مهم در برگزاری یک مراسم آبرومندانه و با کیفیت می باشد. انتخاب باغ عروسی مناسب اولین مرحله از برگزاری مراسم می باشد.  تشریفات عروسی یکی دیگر از نکات مهم در برگزاری می باشد که باید به خوبی انجام شود. در این مقاله نکاتی راجع به انتخاب باغ عروسی و خصوصیات یک باغ خوب اشاره می کنیم.

انتخاب باغ عروسی

برای برگزاری مراسمات بزرگ و به یاد ماندنی مانند عروسی باید همواره بهترین امکانات و شرایط را برای این مراسمات مهیا کنیم. انتخاب باغ عروسی از جمله بهترین انتخاب ها برای برگزاری مراسم می باشد. با توجه به داشتن فضای باز و همچنین وجود باغ و باغچه در محیط این مکان ، مکان مناسبی برای برگزاری مجالس شادی مانند عروسی می باشد. وجود باغ های عروسی متنوع و بزرگ در نزدیکی شهر های بزرگ از جمله مزایای انتخاب باغ عروسی می باشد. از جمله موارد مهم در قیمت باغ عروسی میزان فاصله باغ تا شهر، ظرفیت باغ و طراحی دکور باغ می باشد. همواره باغ ها در آخر هفته ها و اعیاد قیمتی بالاتر از قیمت مصوب خود را ارائه میدهند.سعی کنید تا جایی که میشود باغی را برای مراسم عروسی و یا مهمانی های خود انتخاب کنید که از لحاظ تمیزی، تازه ساز بودن تالار باغ ، نورپردازی و زیبا بودن محل و در دسترس بودن در اولویت شما باشد.

باغ تالار خوب

تشریفات عروسی

 

امکانات و طراحی باغ عروسی

یکی از مسائل مهم در انتخاب باغ عروسی امکانات و شرایط محیطی باغ است. باغ های عروسی باید دارای میز و صندلی های مناسب مراسم ها باشند به طوری که با توجه به تعداد مهمانان ها دچار کمبود میز و صندلی نشود. همچنین این باغ ها باید دارای باند های صوتی قوی و مناسب برای مجالس عروسی باشند. البته استفاده از گروه های موسیقی زنده نیز در برخی باغ ها رواج دارد. از امکانات مهم دیگر باغ ها داشتن نیروی کار متعهد و با اخلاق برای پذیرایی از مهمانان است. داشتن تجهیزات لازم برای انتقال غذا و تمیز کردن میز از موارد دیگر باغ ها می باشد. طراحی باغ های عروسی باید مجلل و جذاب باشد. استفاده از نور های متحرک و شاد یکی از موارد مهم در نور پردازی باغ ها است. فضای سبز مورد استفاده در باغ عروسی باید در اندازه ای متناسب باشد تا امکان رفت و آمد برای مهمانان و کارکنان باغ فراهم باشد. معمولا زمانی که شما بایک گروه تشریفات مجالس قرارداد میبندید آنها به شما نمونهای از باغ هایی که در آن میتوانید مراسم خود را برگزار کنید نشان میدهند ولی باید خودتان از نزدیک آن را ببنید زیرا نمیشود به هر عکسی اتکا کرد و باید از هر لحاظ بررسی شود.

خصوصیات باغ عروسی خوب

همانطور که گفته شد باغ عروسی باید دارای محیطی وسیع و سرسبز باشد تا مهمانان از مراسم لذت ببرند. باغ های عروسی معمولا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر به طور معمول ظرفیت دارند که با توجه وسعت فضای باغ می توان آن را تخمین زد. باغ عروسی باید دارای جایگاه ویژه برای عروس و داماد باشد. همچنین اکثر باغ های عروسی دارای دو سالن مجزا برای خانم ها و آقایان هستند. داشتن یک آشپزخانه کوچک در داخل ساختمان به گرم نگه داشتن غذا کمک می کند. یکی از خصوصیات مهم یک باغ عروسی وجود پارکینگ بزرگ می باشد. یکی از نگرانی های بسیاری از مهمانان نبود جای پارک می باشد. یکی از ویژگی های مهم دیگر باغ عروسی وجود نور پردازی مناسب و با کیفیت می باشد تا مهمانان در هنگام برگزاری جشن با دیدن چنین نور پردازی سر ذوق بیایند. استفاده از سیستم های صوتی قوی و مجهز از دیگر خصوصیات باغ های عروسی مناسب می باشد.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

بهزاد بازدید : 37 1399/07/21 نظرات (0)

خدمات مجالس :ایده هایی شگفت انگیز برای یک عروسی پاییزی


برگ ریزان، ملیون ها رنگ مسی، قرمز، نارنجی و قهوه ای، غروب های طلایی. پاییز چیزی کم از عالی نیست. پس چرا مراسم عروسی تان را در این فصل برگزار نکنید؟

عروسی پاییزی را با عروسی تابستانی یا بهاری عوض نکنید. با یک عروسی پاییزی به میزان قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی می کنید. با انتخاب نکردن زمان عروسی تان در فصل هایی که پیک عروسی را دارند نه تنها از کاهش قیمت بسیاری از تالارهای عروسی برخوردار می شوید بلکه این امر در مورد آتلیه عکس و فیلم برداری و بسیاری از موارد دیگر نیز صادق است. از سایت تالارکده می توانید از این تخفیف ها مطلع شوید.

نورپردازی در فصل پاییز به خصوص با غروب های درخشان و رمانتیک آن می تواند بسیار زیبا باشد.

ما برای شما ایده های جادویی برای یک عروسی پاییزی به ارمغان آورده ایم تا بتوانید عروسی تان را در یک روز زیبای پاییزی جشن بگیرید.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:چگونه شب قبل از عروسی خواب شبانه بهتری داشته باشیم

عروسی پاییزی

لباس

لباس دنباله دار با آستین های سبک و بلند برای پاییز مناسب است. اگر عروسی شما در مناطق گرم برگزار شود با این مدل لباس گرم تان نمی شود و اگر سرما شروع شده باشد همچنان راحت هستید. اما بهتر است یک کت یا شنل همراه داشته باشید که در صورت سردتر شدن هوا شما را گرم نگه دارد. اگر از آن دسته افراد هستید که در پاییز و زمستان اذیت می شوید و مراسم شما هم در این فصول برگزار می شود، زیر دامن عروسی خود، شلوار پشمی به تن کنید. در صورتی که دامن لباس شما پوشیده باشد، این شلوار می تواند حسابی شما را گرم کند.

عروسی پاییزی

اکسسوری

می توانید اکسسوری های براق انتخاب کنید. در این صورت در زیر نور آفتاب اواخر تابستان و اوایل پاییز درخشش فوق العاده ای خواهید داشت. اکسسوری ها می توانند یک استایل ساده را به یک استایل شیک و جذاب تبدیل کنند.ما هزینه بسیار کمتری برای خرید اکسسوری ها پرداخت می کنیم.هر چه شما اکسسوری زیباتری داشته باشید استایل شما خاص تر و درخشان تر می شود. در ترند کیف های پاییزی ،کیف های کوچک دستی بدون بند بسیار زیبا هستند .شما می توانید از این مدل کیف ها در رنگهای پاییزی استفاده کنید.

اکسسوری داماد را فراموش نکنید. برای خرید کمربند بهتر است از جنس چرم استفاده کنید ولی کمربندهای ترکیبی نخ و ابریشم هم مناسب هستند. در انتخاب رنگ کراوات و پاپیون هم می توانید از رنگ های پاییزی استفاده کنید.

عروسی پاییزی

گل

اگر بخواهیم به گل های مربوط به فصل پاییز اشاره کنیم، می توانیم گل ناز، داوودی، میخک، آفتابگردان و… را نام ببریم. برای داشتن دسته گل پاییزی می توانید گلهایی با رنگ نارنجی و قرمز و زرد را در کنارهم داشته باشید و در صورت تمایل با کفش نارنجی خود ست کنید. در انتخاب دسته گل عروسی از محیط طبیعی خود الهام بگیرید. رنگ نارنجی و آبی مکمل هم هستند می توانید دسته گلی با ترکیب رنگی آبی و نارنجی نیز تهیه کنید.

عروسی پاییزی

کیک

برای تزیین کیک عروسی با تم پاییز از برگ ها و گل های خوشرنگ پاییزی استفاده کنید که قطعا کیک خاص و زیبایی به شما میدهند. کیک سفید با تزیین گل های پاییزی فوق العاده میشود. معمولا کیک های عروسی چند طبقه و ساده هستند که با تزئین و گل آرایی از سادگی در می آیند. شما می‌توانید از گل های قرمز و زرد و نارنجی همچون آفتابگردان استفاده کنید و یا طبقات کیک را با برگ تزئین کنید. همچنین چاقوی برش کیک را نیز می توانید مشابه کیک عروسی تزئین کنید.

عروسی پاییزی

کارت دعوت

اجازه دهید وقتی کارت دعوت عروس تان را برای مهمانان می فرستید از روی کارت بتوانند تم عروسی شما را حدس بزنند. کارت دعوت‌تان را به گونه ای طراحی یا انتخاب کنید که هرکس با دیدنش به یاد عاشقانه های پاییز بیفتد. به جز متن متناسب با پاییز خود کارت نیز می تواند با طرح برگ و رنگ های زرد و قهوه ای و نارنجی همراه باشد.

عروسی پاییزی

دکور

شب در پاییز زود از راه فرا می رسد اما این چیز بدی نیست. از مزایای آن استفاده کنید و تالار عروسی را پر از شمع و فانوس کنید. برای تزئین سالن مراسم، اگر برایتان مقدور است دو درخت مصنوعی با برگ های زرد و نارنجی بیاورید و دو طرف درب ورودی سالن را تزئین کنید. همچنین با پر کردن جام یا گلدان شیشه ای از برگ می توانید حال و هوای پاییز را به میز مهمانان منتقل کنید. برای تزئین میز شام می توانید یک ردیف روی میز گلهای زرد و نارنجی و قرمز یا برگ های زرد و نارنجی بریزید. شکلات نیز می تواند تزئین های خوشمزه ای روی میزهای مهمانان باشد. قرار دادن یک آبشار شکلات تزئین شده با پرتقال و نارنگی در کنار سالن می تواند حس و حال خوبی ایجاد کند.

میوه درخت کاج و کدو تنبل نیز در مراسم های پاییزی پر کاربرد هستند. با خالی کردن داخل کدو تنبل آن را به یک گلدان با مزه تبدیل کنید و ورودی باغ را با آن تزئین نمایید. میوه درخت کاج نیز با رنگ قهوه ای سوخته در کنار کدو حلوایی تزئینی زیبا اما بدون هزینه برای شما می باشد. برای تزئین باغ شاید بتوان گفت برگ های ریخته شده از درختان در زیر پای عروس و داماد دلچسب تر از هر فرش قرمزی است. می توانید از افرادی که وظیفه تزئین باغ را دارند بخواهید برگ ها را جمع کنند، در راه شما قرار دهند و دو طرف آن را با گلدان ها تزئین کنند.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:5 دلیل برای اینکه شما عروسی زمستانی را انتخاب کنید

عکس هایی که باید داشته باشید

فصل پائیز از آن زمان‌هایی است که همواره میتواند به عنوان یکی از استثنائی ترین شرایط برای ثبت بهترین تصاویر مورد استفاده قرار گیرد. نور ملایم آسمان در طول روز، مناظری پر از رنگ ها و عناصر متنوع طبیعت از جمله باد و باران و ریزش برگ ها، همه و همه می‌توانند به هر چه نوستالژیک شدن عکسهای شما کمک کنند. در طول پائیز، نور ملایم و البته گرم ساعت های طلایی به صورت ویژه ای بسیار زیبا خواهد بود. در فصل پاییز این ساعت ها از طلوع خورشید شروع شده و تا غروب آن ادامه خواهند داشت.

پس همیشه در طول روز به دنبال عکاسی باشید زیرا ترکیب رنگ ها غنی پاییز با نور ملایم آفتاب، می‌تواند بهترین حالت را برای عکس های شما رقم بزند.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

بهزاد بازدید : 36 1399/06/09 نظرات (0)

رومیزی مکرومه با مدل، سایز و رنگ دلخواه شما، بسیار شیک،

برای اطلاع بیشتر و قیمت و سفارش رومیزی مکرومه به صفحه اینستاگرام mehrbaaft@ مراجعه کنید و یا واتس آپ به شماره 09021102723 پیام ارسال کنید.

قابل ارسال به سراسر کشور

https://static.shahr24.com/Files/GalleryImage/2020/8/63_20200531_160728_done600_Fixd.jpg

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

بهزاد بازدید : 56 1399/04/29 نظرات (0)

خدمات مجالس :آشنایی با تشریفات مجالس و انواع آن


امروزه برگزاری انواع مراسم ها از اهمیت خاصی برخوردار است، از آنجا که برگزارکنندگان انواع مراسم برای برگزاری یک مراسمی مثل عروسی یا ترحیم نیاز به یک سری تشریفات دارند، فراهم آوردن آن ها در یک مکان زمانبر است، به همین دلیل تشریفات مجالس، برگزاری مراسم های مهم را بر عهده گرفته اند تا صاحبان مراسم بدون دغدغه فکری بتوانند از مهمانان خود پذیرایی و استقبال کنند، در این مقاله به معرفی تشریفات مجالس و خدمات آن ها خواهیم پرداخت.

تشریفات مجالس

تشریفات مجالس معمولا به تشریفات و اقداماتی گفته می شود که جهت برگزاری یک مجلس لازم است، تشریفات مجالس موارد گسترده ای را شامل می شود و با توجه به نوع مجلس خدمات آن هم از محل برگزاری تا نوع پذیرایی متفاوت خواهد بود، با توجه به اهمیت روز افزون مجالس و لزوم برگزاری یک مجلس خوب در محیط مناسب، تشریفات مجالس بیشتر از گذشته اهمیت خود را آشکار می کند.

آشنایی با تشریفات مجالس و انواع آن

خدمات مجالس

همانطور که گفته شد تشریفات مجالس موارد گسترده ای را شامل می شود از مهم ترین خدمات مجالس و مراسماتی که تشریفات مجالس عهده دار آن هستند می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

برگزاری مجالس عروسی
 تشریفات دیپلماتیک
 برگزاری همایش ها و سمینارها
 برگزاری مراسم نامزدی
 برگزاری مراسم جشن تولد
برگزاری سفره های نذری و ولیمه
برگزاری مراسم افطار
برگزاری مجالس ترحیم

برگزاری همایش و سمینار

برگزاری انواع همایش ها و سمینارها یکی از راه های ارائه مطالب جدید علمی است که موجب پیشرف علم می شود، برگزاری مناسب همایش و سمینار از اهمیت خاصی برخوردار است، تامین ملزومات همایش ها و سمینار ها در طول مراسم از دغدغه های مهم برگزارکنندگان این مراسم ها است، اگر سمینارها و همایش ها در سطح کیفی خوبی برگزار نشوند مطمئنا موجب نارضایتی مخاطبان و شرکت کنندگان در این همایش خواهد شد، به همین دلیل است که دست اندکاران این همایش ها همیشه به دنبال راهکارهایی مناسب برای برگزاری این نوع از مراسمات هستند، یکی از مهم ترین خدمات تشریفات مجالس برگزاری انواع سمینارها و همایش ها می باشد، تهیه سالن همایش، چینش دکوراسیون، پذیرایی از مهمانان و سایر ملزومات یک همایش و سمینار از جمله خدمات تشریفات مجالس است.

ما با افتخار در همایش ها و سمینارها در کنار شما خواهیم بود و با تشریفات با کیفیت و مناسب خاطرهٔ خوبی را در ذهن شرکت کنندگان ثبت خواهیم کرد.

برگزاری مراسم تولد

برگزاری یک مراسم تولد خوب و به یادماندنی همیشه در خاطره ها ثبت خواهد شد به خصوص این که تولد در محیطی باشکوه و با طراحی و پذیرایی مناسب برگزار گردد، یکی از مهم ترین خدمات تشریفات مجالس برگزاری تولد ها است، در این نوع از مجالس آماده سازی کلیه ملزومات تولد بر عهده تشریفات مجالس خواهد بود تا شما به راحتی بتوانید از مهمانان خود پذیرایی و استقبال کنید.

از خدماتی که در مراسم تولد به وسیله تشریفات مجالس انجام می شود می توانیم به اجاره سالن، باغ عروسی، ویلا اشاره کنیم، اگر برای تولد تم خاصی را در نظر دارید با انتخاب شما طراحی صحنه تولد بر اساس آن تم خاص انجام می گیرد و کلیه موارد با تم تولد ست خواهند شد، از لباس ها تا پیش دستی ها، بادکنک آرایی و میز همه در تناسب با تم مورد نظر شما خواهند بود، همچنین موزیک هایی مناسب با جشن تولد اجرا خواهند شد.

با برگزاری جشن تولد و استفاده از خدمات مجلس ما بدون شک خاطره ای به یادماندنی برای عزیزان خود در جشن تولدشان رقم خواهید زد.

برگزاری مراسم فارغ التحصیلی

از سال های دور در دانشگاه ها رسم بر این است که برای دانشجویانی که یک مرحله ای از تحصیلات را پشت سرگذشته اند مراسم فارغ التحصیلی گرفته شود، مراسم فارغ التحصیلی شاید برای برخی فقط یک سال در طول عمرشان اتفاق بیفتد به همین دلیل است که از اهمیت خاصی برخوردار است و مسئولان دانشگاه نیز با برگزاری این مراسم سعی می کنند دانشجویان را با خاطره خوش به مراحل دیگر زندگی بدرقه کنند به همین دلیل است که برگزاری مراسم این روز مهم از دغدغه های مسئولان دانشگاه در پایان هر سال می باشد چرا که در پی برگزاری مناسب این مراسم هستند. یکی از خدمات تشریفات مجالس برگزاری مراسم فارغ التحصیلی است و ما بدین وسیله به کمک مسئولان دانشگاه خواهیم آمد تا مراسمی باشکوه و به یاد ماندنی برای دانشجویان فارغ التحصیل برگزار شود، کلیه تزیینات، پذیرایی ها، گروه موزیک و... برعهده خدمات تشریفات مجالس ما خواهد بود.


آشنایی با تشریفات مجالس و انواع آن

برگزاری مراسم و مجالس نامزدی

نامزدی یکی از دوران ماندگار و فراموش نشدنی برای زوج های جوان است، کم تر کسی است که از دوران نامزدی به عنوان دوران خوش زندگی نام نبرد، ایرانیان هم در اقدامی پسندیده شروع نامزدی را با مراسم و مجالس باشکوه گرامی می دارند، در این مراسم ها فامیل های عروس و داماد برای نخستین بار گردهم می آیند و در یک محیط با نشاط با یکدیگر آشنا می شود، آغاز این مرحله از زندگی بسیار به یادماندنی، هیجان بخش و جذاب است، به همین دلیل برگزاری مراسم و مجالس نامزدی اهمیت خاص خود را دارد، در این جاست که تشریفات مجالس ضرورت خود را پیدا می کنند، از مهم ترین و باشکوه ترین خدمات تشریفات مجالس می توانیم به برگزاری مراسم و مجالس نامزدی اشاره کنیم. کلیه ضروریات جشن نامزدی از محل تا تزیینات و پذیرایی بر عهده تشریفات مجلس ... خواهد بود و شما وقت کافی برای گفتگو و آشنایی با فامیل های جدید خود را خواهید داشت، عروس و داماد می توانند با سلیقه خود موارد لازم و دلخواه را برای جشن نامزدی انتخاب کنند تا یک شب رویایی و به یاد ماندنی برای خود و مهمانان شان رقم بزنند.

برگزاری مراسم عروسی

بسیاری از زوج های جوان برای برگزاری باشکوه مراسم عروسی اهمیت زیادی قائل هستند، حتی از زمان نامزدی و ماه ها پیش، برگزاری یک عروسی مناسب از دغدغه های مهم عروس و داماد و والدین آن ها است، همه عروس و دامادها به دنبال این هستند که مراسم عروسی خود را به جشنی فراموش نشدنی تبدیل کنند به همین دلیل است که در اینجا تشریفات عروسی بسیار پر اهمیت می شود. بدون شک برگزاری مراسم های عروسی از مهم ترین خدمات تشریفات مجالس است، در کنار این که برگزاری مراسم عروسی برای عروس و داماد اهمیت خاصی دارد برای برگزارکنندگان جشن عروسی و تشریفات مجالس نیز این روز مهم با دقت خاصی انجام می پذیرد، تشریفات مجالس ... در جشن عروسی سعی می کنند بهترین دکوراسیون ها، غذاها، شیرینی ها و... را برای مراسم عروسی آماده کنند، باغ عروسی یکی از مهم ترین مواردی است که تشریفات مجالس برای عروسی به شکل ویژه ای آن را طراحی و آماده خواهند کرد. با توجه به اهمیت مجالس عروسی، با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت مراسم جشن عروسی شما را برگزار خواهیم کرد تا شبی به یادماندنی را برای شما رقم بزنیم.


 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 3,285
  • بازدید کلی : 15,630